helgen

Har haft fullt upp i helgen så jag ahr inte orkat skriva någon blogg. I fredags var det plugg för fulla muggar som gällde, det skrev jag ju dessutom. I lördags åkte jag och mamma ner på stan i ottan och shoppade, hittade riktigt många fynd och ickefynd =) Sen åkte jag skridskor med cornelia, sofie och emelie jätteroligt! Efter de drog ja å cornelia hem till mig å chilla fram tills vi skulle sitta seket på herrmatchen. Efter matchen åkte jag och spenderade kvällen med Jennie och onyttigheter =) Sen var de bums i säng för i söndags var de match.

Åkte till Avesta i söndags och spelade match mot skogsbo, de va roligt men vi losade =/ Sen på kvällen myste jag in mig i min kärleks famn, de va en skön avslutning på helgen=)

OCH, i morse plingade det på dörren, jag flög upp och gissa vad budbäraren hade med sig?! MINA UGGS =) Vintern är räddad !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0