jooee

Dagens lektion inställd, skönt! Idag inhandlade jag årets första julklapp, till min syster =)  Föressten så är jag på värsta partyhumöret, de va läänge sen! Sitter och lyssnar på when i grow up me pussycat dolls, asbra låt! Jag blir iaf aspepp, haha.  Imorgon är jag också ledig hela dan, sen på kvällen ska jag kolla på Idas dansuppvisning med Tove och sedan gå på Phone me?!?, det visar sig.

Projektrapporten skriver jag på för fulla muggar, det är faktiskt roligt! Börjar bli lite nervig inför resan faktiskt, och antaligligen blir det bara värre med tiden =/ Ujjujjujj



Dagens , jag myser runt i allra högsta grad.


Plugg i allra högsta grad med en Bellman mitt i smeten



I believe faith brought us here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0