juletider

Hejåhå!

Riktigt skönt nu när man börjar känna julstämingen på riktigt! Det är så mysigt och gosigt! Nu äre dags att börja göra en inköpslista för alla julklappar, äta julbord,´gå på julskyltning och julbaka :D Bara en massa mys med andra ord, trevligt!

Jag älskar julen, den är helt klart årets höjdpunkt. Alla är glada och kärleken bara flödar! Det blir en anda som är helt otrolig, det går helt enkelt inte att vara deppig eller så. Det bara sprular av glädje i hela kroppen. Nu säger jag inte detta för att jag är kär och har världens bästa pojkvän, julen har faktiskt alltid varit det bästa i mitt liv.




André har klippt sig, Så söt han blev i kort hår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0