när jag trodde jag var förlorad

Såhär på kvällskvisten har jag blivit känslosam...

Jag trodde aldrig att jag skulle våga lämna ut mig själv till en person på det här viset igen. Jag trodde aldrig att jag skulle tillåta mig själv att bli förälskad igen. Jag ångrar mig inte en sekund att jag släppte in dig i mitt liv.  Du har fått mig att landa på jorden. Du hjälper mig att bli hel, för varje dag som går.  Alla vackra ord du säger till mig, alla handlingar du gör mot mig, stärker mig som människa. Du gör mig till en bättre människa, och pushar mig i stunder när det är jobbigt. Du väcker känslor hos mig som jag inte trodde fanns. Ditt sätt att hålla om mig och pussa mig i pannan, ditt sätt att prata till mig när jag inte orkar någonting, ditt sätt att trösta mig när jag är ledsen är bara några saker som gör dig till den bästa tänkbara pojkvännen. När jag är i din omgivning kan inget i hela världen skada mig, hos dig är jag trygg. Du är helt enkelt underbar och jag älskar dig André.


Jag har funnit den sanna kärleken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0