negativ

Idag har jag varit väldigt negativ, det har min omgivning bittert fått erfara. Humöret uppkom bland annat från följande orsaker:

  • Uppstigning halv 8 = lämna den varma sängen och min myspys
  • Grått och regningt ute = rå kyla
  • 2 jobbigta kursuppstarter = jobbigt, tidskrävande och åter igen jobbigt
  • En regnig promenad till gastro = blöt, kall

För mig är morgonen A och O. Är morgonen bra blir hela dagen bra! Tänk dig själv att få sova ut och vakna av sig själv, helt utvilad och nöjd. Gå upp i sin egen takt, äta god frukost och bara chilla tills man känner sig redo att möta världen. Så ska jag ha det imorgon, plus att jag kanske vaknar upp bredvid en mysig man som toppen på det hela. Mumms!

 
Pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0