slö eller förändrade intressten?

Förr i tiden hängde jag på bilddagboken säkert varje dag, jag har även varit trogen anhängare på lunarstorn, helgon och hade halft en playahead som jag varit in på då och då. Idag går jag in på bilddagboken, men inte för att jag själv vill utan för att jag känner mig tvungen. "Åhh, såg du bilden ja la ut igår", "Visst va de schysst"...jag är helt enkelt tvungen att gå in där för att kunna vara med och samtala om mina kompisars liv känns det som.

...Frågan är nu om jag blivit tråkig eller bara växt ifrån det där? Hmmm, det är nog dagens kluriga



Kommentarer
Postat av: Liza

hahah jag håller med. Skittråkigt ju. Vi har blivit vuxna.

2008-11-17 @ 17:18:04
URL: http://lizaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0