Jag hinner ...

Jag hinner aldrig blogga på helgerna, vill inte göra det heller iof. I lördags spelade jag match med flicklaget, en härlig vinst mot brynäs! På kvällen blev det party hos Elina med flickorna, men jag drog hem när dom skulle till krogen. Jag hade match dagen efter så jag ville vara pigg! I söndags vann vi mot Malung med damlaget med 7-1, härlig seger det med =)

Idag har jag varit på infektionskliniken och tagit vaccin inför resan till Afrika. Nu är det avresa om ungefär en månad, och jag börjar bli riktigt nervös!  Nej, nu ska jag iväg och träffa dom som jag ska resa med, vi ska planera lite och så, pusspuss



Ett dåligt kort från i lördags på några av flickorna  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0