Vart är ...

Vart är världen på väg? Min pappa har skaffat facebook! Jaja, han ska väl få umgås me sina polare på internet precis som mig men iaf, känns knepigt haha. Nu måste ja tagga av mig på en massa tokpiniga kort!

Jag ångrar mig inte så mycket med klänningen som jag trodde, däremot har jag tokmejlat dem om att få ändra storlek. Den jag beställt kommer garanterat att vara för stor. Hoppas dom hinner se mitt mejl innan dom skickar iväg den! Bara att hoppas...

Nu äre helg, match imorgon och på söndag. Hej och hå! Imorgon ska vi tjejer dessutom fira ida på kvällskvisten=) Jag får nog tyvärr ta å hoppa krogen och dra hem och lägga mig så jag är pigg på söndag känns det som.

Det här blev ett väldigt osamanhängande och konstigt inlägg, så kan de gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0